Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

July 1, 2019

Menikmati Ais Krim Pelbagai Perisa | King's Potong Ice Cream

Assalamualaikum dan hai semua!
Hari ini nak review satu ais krim yang mempunyai pelbagai perisa dan kalau tengok je ais krim ni pasti teruja nak mencuba. Ingat zaman kecil dulu ais krim potong yang popular dan murah. Dengan sedapnya dan pasti berkali beli. Memang nikmatlah makan. Lagi-lagi tengah cuaca panas. Hehe :D

Ais krim potong dari King's ni bukan asing lagi sebab tengah naik sekarangkan. Hehe pergi Giant hari itu ternampak satu peti ni semua ais krim potong. Cepat snap nak buat review. Husband Nina beli sekotak sebab dah cuba hari itu beli satu. Tengok je mesti tertarik nak beli. Macam nak borong semua :D

King's potong ni ada pelbagai jenis. Antaranya; 










Nina baru rasa dua jenis iaitu Yam dan Onde-Onde. Memang sedap. Rasa keaslian dia dan keunikkan ais krim tersebut. Husband Nina suka Onde-Onde tu. Haha Nina percaya setiap satu perisa dia ada peminat dia sendiri. Betul tak? Harga pun tak adalah mahal sangat. Lebih kurang RM2 satu. Kalau sekotak dalam RM10++.

Korang sharelah suka yang mana dan komen korang tentang aiskrim ni?

6 comments:

  1. Eeee macam sedap je. Tetiba rasa teringin pula nak try hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe pergi try. Sedap. Tapi tak cuba semua lagi

      Delete
  2. dah rasa onde-onde. memang sedap.

    ReplyDelete
  3. Saya sangat suka ice cream Potong terutamanya flavour red bean! Sekarang saya sedang mencari lori sejuk beku untuk menghantar ice-cream ke restaurant saya.

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.