Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 24, 2018

AK Wedding Review | Topper

Assalamualaikum dan hai semua!
Selain dari kek, topper juga penyeri sesuatu majlis. Bukan sahaja cantik, malah dapat menaikkan mood pengantin dan bergambar juga nampak cantik. Kek pun jadi bertambah seri walaupun kek tu tak mahal dan simple. Dah menjadi kewajipan pula kan kalau ada majlis je mesti ada topper atas dia. Nina pun nak jadikan kenangan je sebenarnya. Hehe


Nina juga guna topper ni untuk hiasan kek dan hantaran. Exclusive sangat uolls! Orang pun cakap cantiknya hantaran dia. Hehe betul! Kalau korang tak pandai hias hantaran pun guna topper ni pun cukup naik seri dia. Nina suka keunikkan dan Nina guna topper untuk atas hantaran. Lebih unik. Terima kasih sangat kak. Hehe dari dulu guna servis akak memang tak pernah kecewa. Hasil memang confirm memuaskan. Kemas dan servis tip top! Masih layan walaupun Nina minta macam-macam. Hehe kalau korang ada bajet tertentu boleh request dengan akak ni. InshaALLAH akak ni akan layan dan memang baik je akak ni. Akak ni akan buat sampai korang puas hati. Hehe korang kalau pening tak tahu nak buat macam macam topper tu, kornag boleh minta pandangan akak ni atau korang boleh tengok gambar dari IG Kimykashop ni atau mana-mana je.

Mana sedang mencari topper sila guna servis akak ni. Sangat recommended! Beritahu je nak topper macam mana, akak ni boleh buat. Boleh pos ye. Kalau dekat boleh COD. Hehe topper artis pun akak ni buat tauu :)
Instagram : @kimykashop

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.