Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

November 23, 2017

Blog Hop! Giveaway By Yasmin Aris

Assalamualaikum dan hai semua!
Apa yang beri inspirasi kepada saya?
Saya suka bisnes dan untuk mulakan sesuatu tu bukan mudah. Lagi-lagi kita masih berlajar dan masih baru dalam dunia bisnes ni. Untuk ceburi bidang usahawan ini perlukan fizikal dan mental yang kuat. Ibu bapa saya yang banyak beri insprasi walau diorang tak tahu pun Nina mula berniaga ni. Dari dropship sampailah dah pandai pegang stok sekarang. Alhamdulillah semuanya dapat Nina tempuhi. Lagipun Nina bukan dari keluarga yang berada dan senang. Jadi dengan duit untung berniaga itulah Nina dapat tampung sedikit kehidupan di kolej. Tak adalah nak minta je dengan ibu bapa kan. Hehe lagipun Nina niaga sebab suka walaupun malu. Haha yang penting jangan pernah putus asa dan teruskan mencari sumber ilham korang sampai korang bangkit semula seperti mereka yang sudah berjaya. 

Jom support blogger Yasmin buat GA :)

3 comments:

  1. heee singgah dr segmen yg sama lg.

    ReplyDelete
  2. tahniah awak :)

    http://ombakbergigis.blogspot.my/2017/12/blog-hop-giveaway-by-yasmin-aris.html

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.