Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

November 17, 2015

Pengumuman Keputusan UPSR 2015 Dan Semakan Melalui SMS

Assalamualaikum dan hai semua!
Adik-adik mesti dah ambil keputusan UPSR korang kan? Macam mana? Ok tak semua? Harap semuanya oklah ye. Tapi bagi yang dapat keputusan yang tidak memuaskan janganlah sedih. Korang banyak masa lagi nak perbaiki di masa hadapan. Baru je UPSR jangan sedih-sedihlah ye. Nanti belajar lagi baik dari tu :)
Semakan melalui SMS juga boleh dibuat bagi mereka nak double check ke nak tahu dulu ke, takut nak pergi sekolah kan, parent boleh check dulu untuk anak. Tak adalah nak terkejut sangat nanti. Haha 
Check Result UPSR 2015 SMS
Tahniah lagi sekali ye adik-adik :)

4 comments:

  1. Replies
    1. hehe aah betul. boleh check dulu before pergi sekolah. tak delah cuak sgt kan :D

      Delete
  2. semua kat ujung jari skarng.. ehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ye betul. teknologikan semakin canggih. semua nak senang

      Delete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.