Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

September 30, 2015

21 : Wordless Wednesday | Gaya Kucing yang Comel

WORDLESS WEDNESDAY | Boleh cair bila tengok gambar kucing macam ni kan? Nak manja tu. Tak jadi nak marah :D

6 comments:

  1. Replies
    1. hai awak! salam kenal jugak.

      hehe kan geram je tgk :D

      Delete
  2. comelnya !!! haahahah

    jemput ke sini yaa :)

    http://www.yayacendana.com/2015/10/cabaran7hari-bloginsta1-selfie-paling.html

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.