Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

January 26, 2015

Saya Nak RM150 Produk Percuma daripada Nile.com.my

Assalamualaikum dan hai semua!
Nina nak join GA ni. Kena cepat-II sebab tengah kerja ni :D
http://www.nile.com.my/page.php?cd=96

Sesiapa yang gila shopping online pasti tahu Nile.com.my adalah merupakan online shopping Malaysia yang menjual pelbagai pilihan. Boleh rambang mata tengok baju wanita, lelaki, handbag, kasut dan banyak lagi. Harganya yg berpatutan dan mampu dimiliki. Hehe so diorang buat GA sempena sambutan Tahun Baru Cina yang tidak lama lagi. Hadiah dia sangatlah menarik :D

Barangan Nile.com.my menjadi pilihan hati adalah :


WBS76135 Elegant Rivet Stylish Handbag 
RM55.50

BMI52881 Mixed Color Blouse-Rose
RM31.90
BMG37132 Simple Long Dress With Belt-Watermelon Red
RM45.00


CMLJ37857 Household Storage buttoned storage box (2 pieces)
RM14.90

Jumlah harga barangan : RM55.50+RM31.90+RM45+RM14.90=RM147.30

I'm done! Result boleh check >> SINI <<

6 comments:

  1. semoga berjaya done follow blog ini

    ReplyDelete
  2. cantiknya beg tu..! gojes sangat.. goodluck sis.. saya pun dah join..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe kan? sy suka sgt beg tu. thanks yaa. awak pun gudluck gak :)

      Delete
  3. all the best kak! ni kalau menang best ni

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.