Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

August 25, 2013

Pembahagian Hadiah Kepada Pemenang Mini Giveaway by Puteri & Nina

*klik banner untuk join*
petang ni nina nak buat pembahagian hadiah untuk mini GA yang tengah berlangsung ni. disebabkan ada yang bertanya dan mini GA ni hampir tinggal berapa hari lagi nak tamat, so nina nak inform lah hadiah apa yang diorang menangi nanti. alhamdulillah, ramai juga yang sponsor :D

okay nina nak bahagikan hadiah ni seperti berikut :
HADIAH UTAMA (TOP REFERRAL)
  1. 1x baju kurung & tudung - Farhan & Nysa
  2. 1x topup RM10 (maxis) - Amira Idayu
  3. 1x novel & keychain - Sarah Arfa Adira
  4. 1x doodles - Nasuha
 (RANDOM.ORG)
TEMPAT PERTAMA
  1. 1x doodles - Nasuha
  2. 1x topup RM5 - Yong Atira
  3. 1x tudung bawal tribal - Raja Farah
  4. 1x button badge - Alyaa Najlaa
  5. 1x tasbih - Kamalia
TEMPAT KEDUA
  1. 1x doodles - Nasuha
  2. 1x topup RM5 - Ika
  3. 1x tudung - Puteri Damia
  4. 1x button badge - Alyaa Najlaa
TEMPAT KETIGA
  1. 1x doodles - Nasuha
  2. 1x topup RM5 (maxis) - Shinda Saidi
  3. 1x tudung bawal - Nur Azwa Edora
TEMPAT KEEMPAT
  1. 1x shawl - Nur Azwa Edora
  2. 1x topup RM5 - Bubu Lalola
TEMPAT KELIMA
  1. 1x shawl - Nur Azwa Edora
  2. 1x topup RM5 - Bubu Lalola
TEMPAT KEENAM
  1. 1x topup RM5 - Bubu Lalola
  2. 1x shawl - Aishah Fauzi 
SAGUHATI (6 ORANG)
  1. 1x header blog  Aina Syafiqah
  2. 1x header blog  Aina Syafiqah
  3. 1x header blog  Aina Syafiqah
  4. 1x review blog -  Engku Muzahadin
  5. 1x review blog -  Engku Muzahadin
  6. 1x review blog -  Engku Muzahadin
okay tu saja. mungkin hadiah untuk top referral akan ditukar kepada hadiah tempat pertama jika pageviews top referral ni tak memuaskan nina ye :)

8 comments:

  1. bestnya kalau dapat hadiah novel tu. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe aah sama lah. saya plak hantu novel :3

      Delete
  2. harap dapat jadi top refferal yang ketiga !

    ReplyDelete
    Replies
    1. top referral hanya sorang je ye. tak de yg kedua atau ketiga :)

      Delete
  3. wahh , kalau menjadi top referral (y) setiap 3 jam, saya akan promote

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.