Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 3, 2012

Segmen Suka-Suka by Cik Akma

*klik banner untuk join*
comel kan banner tu. jom lah jom reramai. hadiah yang nina inginkan ialah BANNER ^^ 
sebab nina rasa cik akma ni boleh buat  yang awesome. hope dapat menang! :)

6 comments:

  1. Cik Akma datang tengok entry :)

    Terima kasih sudi join. Semoga berjaya ^^

    ReplyDelete
  2. @Cik Akma : thanks cik akma :) hehe oraitt, sama sama ^^

    ReplyDelete
  3. assalam...ayu datang dr segmen yang sama...

    hehee...kalau tak keberatan ..jom la join segmen ayu pulak yer...hehehe..ada linknyer kat bawah ni...

    http://ayuinsyirah.blogspot.com/2012/11/jom-join-bloglist-ayuinsyirah-tahun-2012.html

    ReplyDelete
  4. @AyuInsYiraH : wassalam.. hehe thanks ajak. insyaALLAH sy join :)

    ReplyDelete
  5. Tarikh tamat Segmen Suka-Suka by Cik Akma dah dipercepatkan? Bila?

    Jom baca sini

    http://memories-si-akma.blogspot.com/2012/12/tarikh-tamat-segmen-dipercepatkan.html

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.