Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

December 26, 2011

7 Tahun Dah Berlalu Peristiwa Tsunami

hey korang selamat malam! ^^V buat apa? ya nina baru balik dari kampung ni. korang perasaan tak hari ini genap 7 tahun peristiwa tsunami. sekejap je kan. :) pejam celik, pejam celik dah 7 tahun. rasa macam semalam je. hehe korang ingat lagi peristiwa tsunami? mestilah kan. negara yang paling teruk ialah Aceh. nina rasa bagi penduduk Aceh masih segar di ingatan diorang kan. tsunami telah meragut nyawa lebih 160,000 orang. jumlah yang sangat besar kan. jom tengok gambar masa berlakunya tsunami ni..





ok sudah lah. sedih pula nina tengok gambar ni. :( masa tu hanya masjid je yang tak runtuh. SubhanaAllah.. hanya Allah sahaja yang tahu. semoga penduduk Aceh dan tempat tempat yang terjadi tsunami ni bersabar dengan dugaan Allah dan Al-Fatihah kepada mereka yang telah meninggal dunia.. aminn.. :)

2 comments:

  1. Aminn :)inilah dia kak dunia ni dah uzur sgt. Tanda2 kecil hari kiamat kan :)

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.