Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

May 15, 2011

TaNgAnKu tErBaKaR!!!

malam sume. OMG!!! TANGANKU TERBAKAR!!! tolong nina cepat!!


haha gimik semata-mata je tu. act tangan nina jadi HOT disebabkan pic atas ni lah. tadi nina masak. buat sambal terjun. nina guna cili padi. lepas buat tu nina lupa cili ni buat tangan kita jadi pedih macam terbakar. haha aduh! sakitnya la. macam mana la ni nak hilang.. korang ada pertua tak hilangkan rasa sakit ni?? ha cer share dengan nina.. :)

5 comments:

  1. hahaha perghh!! tu ag la xleh bkk mte trs. pdih siot! haha

    ReplyDelete
  2. hehe.. cian ninaa.. cuba letak dalam ais..

    ReplyDelete
  3. hehe, kite pon selalu terkena, org johor kate, 'pijo'
    tapi makan cili kuat!! =]

    ReplyDelete
  4. che: lagi HOT ad la. die thn skjp je :)
    fiq: hehe aah pijo la nme die. hehe :)

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.