Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

April 24, 2011

AkHiRnyE kaU sUdAh mEnjAdi miLiK oRaNg!

hai sume. selamat malam. hehe dengar cerita tak ada seorang artis ni baru-baru ni dia dah jadi milik orang. hehe bak kata orang bertunangla.. belum lagi berkahwin.. hehe tau? ha tau bagusla... siapa yang tak tahu lagi ha meh nina beritahu siapa.. ala pelakon jadi ustaz tu.. hehe watak dia berlakon sume warak-warak gitu. ha dapat teka da? hehe bagus-bagus. korang ni memang bijak bestari la... ala ada yang tak dapat teka la siapa. hehe meh meh nina tunjuk pic dia ye.. 




ya inilah pic sepanjang majlis bertunang beliau dengan pasangan. ha korang tau da kan.. hehe saja buat gimik je. hehe comel kan pic diorang ni. untunglah ashraf muslim dapat dayana.. hehe pelakon ashraf muslim, 30 tahun telah selamat bertunang dengan noor dayana hj lokman di rumah dayana di gombak. majlis pertunangan berlangsung pada jam 9.25 pagi semalam dan telah disiarkan dalam rancangan nasi lemak kopi O di TV9 pukul 9.45 pagi. hehe tahniah! hehe kepada kawan nina yang minat sangat ashraf jangan sedih-sedih ye.. walaupun dia dah kahwin tiha tetap minat kan.. hehe 

3 comments:

  1. dia bertunang je pun..hu3..
    sedih3..;(

    ReplyDelete
  2. cik ezy: hehe aah comel lak tu
    tiha: hehe nmpkla kejelesan ko tu :)

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.