Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

March 19, 2011

NiNa MeNaNG LaGi!! :D

OMG! OMG!! macam tak percaya je nina menang ni. hahaha nina baru tergerak hati tadi nak pergi tengok result contest ni. korang ingat lagi tak contest ni..


ha nina join contest ni. then bila nina buka page nadia ni. wah terkejut gila. tengok nama nina terpapar kat situ. haha dengan pic nina pertaruhkan tu lagi. alamak yeke gambar nina tu? haha memang nina pun yang menang. btw thanks sangat nadia pilih nina.. macam lawak je nadia cakap pic tu nampak ketekunan nina buat kerja. hehe kalau korang tak percaya leh pergi page ni ye..
 jenguk-jengukla sekali blog nadia ni. nina promote sikit ye nadia. sori baru hari ni nina pergi tenguk result tu.  hehe thanks so much! da send alamat & no hp da tadi.

6 comments:

  1. tahniah nina...nmpak tekun tue...hehe

    ReplyDelete
  2. hehe thanks. xdela tekun sgt. sbb pic tu dicandid oleh kwn nina. tau2 da snap da. hehe

    ReplyDelete
  3. bestnye menang contest..
    tahniah2..

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.