Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

February 5, 2011

SaYa sUkE mErEkA!!!

petang sume. ha sape tak suka tengok orang comel? lawa? cantik? anggun? dan sebagainya. mestila korang suka tengok kan. begitu juga nina. meh tengok sape yang nina suka.



siti  nurhaliza -  penyanyi no 1 Malaysia. yeah! nina suka sgt dengan kak ct ni. mesti ramai sayang kan kat kak ct. tak kisahla sape yang tak suka dia. yang penting nina suka. nina memang suka dari kecil lagi. banyak koleksi ct yang nina simpan. gambar & album. hehe pernah jumpa tapi tak pernah bergambar bersama. aduh! bila la nak bergambar bersama kan.



yang kedua ialah lisa surihani. hehe sangat comel kan. nina suka bila dia berlakon dengan mia & farid kamil. wah sangat secocok. bak kata orang ada 'kimia'. haha


ha yang ni sape tak kenal kan. mia sara nasuha. hehe ee comelnya. 1st time tengok mia berlakon dalam adamaya. wah comel gila. suka tengok mia time tu. mia banyak juga dalam iklan kat tv tu. tupn comel juga. apa-apa pun mia tetap comel. rasa nak jumpa dia.

2 comments:

  1. comelnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee adik mia sara.. geram tgok pipi die..

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.