Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

February 4, 2011

MemiLih KAwAn: kUaNtiTi or KuALiTi??

eh da malam da. hehe cepat je masa berlalu kan. esok hari sabtu. lusa lak hari ahad. em cuti da habisla. aduh ! nak kena balik kolej balik. 
begging more more & more holidays, please!!!
OMG!!! i can't to back the college & start class.
act nina nak story lain. hehe da lari tajuk ni. em sebenarnya nak minta pendapat korang la kan. yang mana korang rasa lebih penting.
kuantiti or kualiti???
 
 ha pe macam pening ke nak fikir? hehe nina saja nak test otak korang. exercise sikit malam-malam ni. hehe bagi nina lak kuanliti is better than kuantiti. tak kisah la apa-apa pun. yang nina maksudkan sekarang ni ialah kawan. kuantiti tak penting janji kawan kita tu berkualiti. walau banyak mana kawan kita pun kalau tak kualiti tak de gunanya jugakan. boleh merosakkan diri sendiri je. biarla sikit je pun kawan janji berkualiti. susah senang bersama dengan kita. tu la kawan yang sejati. tak de nak pilih-pilih kawanla. tak kisah kawan dengan sesiapa pun. selain dari tu bila kawan yang berkualiti tak de la nak jeles ke pe ke. saling memahami & saling bantu-membantu 1 sama lain. tak de sifat hasad dengki ni. hehe ops sori kalau ada yang terasa ok. nina cakap apa yang nina da alami. so biarlah kawan kita tu kualiti ye. nina sebenarnya tak ada ramai kawan tapi nina kawan je dengan sume orang. hehe kalau da selesa memang boleh jadi geng 1 kepala la. hehe hope persahabatan kita akan berkekalan ye kawan. thanks for everything & love u all. :)

4 comments:

  1. brkawan biar beribu :) cuba tgok bila susah mau tgl satu haha :)

    ReplyDelete
  2. setuju ngn cik nina !!
    kuantiti x penting ,janji kawan kiter tu berkualiti .. =D

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.