Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

February 18, 2011

JUmPe CT fAcE tO fAcE aGaiN :)

hey hey seperti yang dijanjikan post entry yang sebelum ni nina nak cerita sal semalam. sekali nak tunjuk pic dato siti kita yang comel ni. hehe nina dapat tau dari housemate nina. katanya kak ct ada post kat fb. em nina tak on9 pula semalam tu yang tak perasan. hehe

*klik untuk tumbesaran

ha tu fb kak ct. status yang mengatakan dia pergi ke jusco maluri untuk mempromosikan simplysiti dia. hehe kteorang teruja nak jumpa. tambah lagi si aida ni memang peminat dia. hehe




haha ni kteorang cari port mana ct akan datang. mula-mula kteorang tunggu kat watson. nasib baik kteorang tergerak hati nak cari kat tingkat bawah. then jumpa. kalau tak tak tahula. tunggu lama je kat tingkat atas tu. letih jela datang. haha lawak betul. ramai juga nak jumpa dengan kak ct. yela peminat penyanyi no1 kan termasukla kteorang ni. haha menanti penuh kesabaran. kteorang tak dapatla bergambar dengan kak ct. sebab kalau beli barang simplysiti RM50 ke atas dapat beramah mesra dengan kak ct. kiranya dapat ambil gambar bersama, salam ke pe ke. tapi kteorang tak beli. tak pela. kteorang tunggu kat depan meja khas untuk kak ct. ha dapat juga tatap depan-depan. janji dapat tengok sudahla. nak dekat pukul 2 tu kak ct pun datang dengan kak rozie (kak ipar dia a.k.a pengurus kak ct). hehe comel gila.. meh meh tengok pic ni..







ha comel kan. ni separuh dari pic kak ct. banyak. tapi tak kan nak masuk semua kan. payah tau ada pic kak ct pandang kamera. tengok pic1st & last ni nina yang panggil kak ct suruh pandang. hehe
kak ct!!! pandang ni.. 
haha terus kak ct pandang. pe lagi snap jela. hehe thanks kak ct! comel tengok gelagat dia. lama la kteorang tengok je dia. duk depan la katakan. em sampai habis acara tunggu dia balik. bila kak ct nak balik sume la nak salam dengan dia. termasukla nina & qjey. haha janji dapat. masa nak balik ramai la geremuni dia. ada la bodyguard jaga dia sampai kat kereta. sempatla kteorang bbye kak ct. hehe seronok tau. jangan jeles ye. nanti nak jumpa lagi la. :)

6 comments:

  1. wow! bestnye.. catiknya siti :)

    sangat suka!

    ReplyDelete
  2. wahhh bestnye dpt jmpe siti..
    jeles ni..
    huhu

    ReplyDelete
  3. x jeles sbb xminat dia nie...hehehe...pape pun dpt jugak nina jumpe artis pujaan nina...

    ReplyDelete
  4. besh nye dpat jmpe kak ct..
    :D

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.