Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

February 7, 2011

HeADeR BarU LaGi!

look look! header baru tau nina baru wat. ok tak? haha nina macam tak boleh kekalkan 1 header la. asyik nak tukar je. nama title header blog pun tukar. hehe tak de da comel-comel ni. hehe tukar ke nama nina lak.


ha yang ni header lama nina. then da tukar.. nak tau. ala korang pun da tengok kan kat atas tu. hehe taraaa....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ha ok tak yang ni? hehe apa pendapat korang? ke yang lama dulu lagi ok? ke yang ni..


cuba bezanya yang dulu nama title header je nina tukar. pening-pening.. tapi nina pakai header yang kaler ungu ni.. ag better kot..

12 comments:

  1. haha..
    nice header...
    keep it up..
    x sabar tunggu next header..ahaha

    ReplyDelete
  2. wahai cik adik.. (^^)Y
    rajin nye la buat header.. :)

    hmm...Cik Hani tagged awk...
    Kalau rajin, join la ek? (^^)Y

    http://cikhanilalala.blogspot.com/2011/02/20-fakta-gile.html

    ReplyDelete
  3. hehe xdela rjn mne. sje ske tukar2 header :)
    ok thanks hani! :)

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.