Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

February 7, 2011

4MiNuTeS & C.N.BLuE

hai sume. selamat malam. hehe malam ni nina tak tahu nape sanggap dengan 2 lagu ni. aiyoyo. walaupun nina ni lambat sikit tapi  tak kisahla orang nak cakap apa. nina ni bukan obses sangat dengan korea ni. just sedap didengar lak da dengan diorang ni. hehe nak tahu lagu apa tak??

4Minutes : Hot Issue
diorang ni pun comel-comel belaka kan. hehe suara boleh tahanla. hehe

C.N.Blue : I'm a Loner
si jejaka ni pun boleh tahan juga. tampan & kacak bergaya. cewah! ops tapi nina tak jatuh hati ye macam orang lain. hehe just suka je. tapi belum sampai obses lagi. tak boleh tak boleh. haha nina da berapa kali dengar lagu ni je. korang mesti tahu kan terutama yang terlalu suka korea ni. kalau nak tahu macam mana lagu diorang ni boleh search kat youtube ye. hehe 

2 comments:

  1. huhu..sy obses dgn korea since kecik lg..hehelove cn blue so much!!
    sad sad sad sad sad sad sad tonight kkum igil wonhae
    Oh no no no no no body knows nal molla
    one two three four five six seven eight night su manheun bameul seumyeo nunmul heulligo isseo ;)

    ReplyDelete
  2. hahaha wow! dtg da hantu korea. haha

    ReplyDelete

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.